onsdag 5 maj 2010

Valborg, tentaplugg och stockholms-sug



Valborgsefterlämningarna 2009

Fina läderbyxor!

Är det inte galet vad tiden rullar på? Hann inte riktigt uppfatta att det var april och så vips var det maj istället! De senaste veckorna har det varit mkt Uppsala för min del. Har varit i Sthlm och vänt varje måndag eftersom jag börjat extraknäcka en dag i veckan på banken. Ser så så så mycket fram emot sommaren nu, längtar otroligt mycket efter att ha mitt liv på ett och samma ställe. För det mesta trivs jag ju bra med att pendla och på något sätt få ut det mesta av två världar. Men ibland, som nu, vill jag bara i lugn och ro hålla mig på ett och samma ställe.

Men, happy news, om mindre än tre veckor är det nog! Den 24e maj har jag min sista tenta för alltid (förhoppningsvis) i Uppsala!! Är det inte helt crazy att tre år kan gå så snabbt? Kommer självklart att sakna mycket och många, men just nu är jag mest taggad på sommaren i city 2010!

Hur ser era planer ut? Berätta! Jag kommer hålla hus 10 veckor på banken med start 1 juni. Såg cooleys fina rosébild nedanför, som upplagt för afterworks och kvalitetshäng!

Hoppas att London var najs cooley, är sjukt på trädgårdspremiären fredagen 14e, vad säger ni andra? En bit mat och lite vin på det?

Peace out girlscout!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar