torsdag 11 mars 2010

Angermanagement: step one

Var på ett aerobox pass på gymmet nu på lunchen.
Jag behövde boxas skiten ur mig! All ilska måste ut på något sätt, eller hur?
Mr Hello brukar knocka sitt kylskåp med huvudet när han är arg eller frustrerad(för att det är en möbel som inte går sönder så lätt), och nu har jag bestämt för mig att prata med honom säga ett och annat!! Han ska få veta vilken elak han är som sårar de han har närmst sig! Och vad omogen har är för sin ålder! Då kanske han får någonting att knocka huvudet av frustration i sitt jävla kylskåp!

Ekonomisystemet på jobbet la av i ett dygn så jag har inte kunnat jobba och det har vart lite jobbigt....ville lägga enrgi på att jobba och inte tänka.
Nu tänker jag inte så värst mycket...

Imorgon ska jag till Rival och dricka drinkar! Glömma bort lite och vara party sexey ett tag:)! Ni är alla välkomna!'

Nästa vecka ska jag bli fotat av fotografen Daniel Lind---någonting och det ska bli så roligt:) Han är riktigt duktig och jag tror att jag kan bli riktigt snygg och bilderna med!

Ska gå tidigt från jobbet och hyra en film, ta en liten prommis kanske och bara ta det lugnt.


hur mår ni? uppdatera mig :)

puss
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar