tisdag 2 mars 2010

I glow today.

Gick upp och trodde det skulle bli en pissig dag.
Nä!För solen kröp fram och jag känner mig snygg! Det första jag fick höra idag på jobbet var, "Louise, vad vacker du är idag! och ditt hår , din frisyr är superfin...du ser så naturell ut" :) Och alla vänder på sig! Härligt!YEAH baby!

Drugey, glöm inte tat man blir deppig och nere och rastlös av att ligga hemma och vara sjuk, det kommer att gå över när du får dina vanliga rutiner tillbaka! Attt du känenr såhär nu behöver inte betyda att det bara komemr gå nedför...du ska få se att när du är frisk och vi ska komma och f´dricka din sprit eller ses på stan över en fika ,så kommer du känna dig levande och glad igen!

Tjejer! den här sommaren kommer rocka fett! ha ha tänk när vi kan ses spontant efter jobb,plugg en eftermiddag och sätter oss i en park eller en uteservering i solen med ett glas "dagens" i handen. Snacka skit och bara vara! Längtar så!
De säger att är det en riktigt kall vinter så blir det en varm sommar!

Om min helg.
I fredags möttes cooley jag och nerdey upp på rival och gick till morfar Ginko och möttes av en jävligt grinig tjej till bartender! Ville bara lipa åt henen och säga "du är ju så dum i huvudet bruden" men det gjorde jag inte!
Vägarna såg ut som isflak som flöt på vatten och det var en kamp att ta sig till marie levaux med nerdey och sina skyhöga klackar! Väl där möttes vi av söderflum på hög nivå!Konstig musik och mycket speciellt folk. Vi försökte roa oss men det vart lite halvdant då vi faktiskt var inställda på fest med hela gänget hos Drugey som var magsjuk!
Lördag var en lugn dag och det blev sex som var ljuvligt som inte på länge! Vilken härlig känsla när man bara njuter och inte bryr sig om den andra...som för den delen också njöt som få;) ÅH! När det kännsi hela kroppen och det käns som en befielse efter så lång väntan...
Jag har ju vart på "hold"ett tag och nu när "on"knappen sattes igång så vill jag bara ha mer! SEn blev det att ligga och titta på den animerade filmen "up"skit kul!Se den!
Söndag gick jag upp i ottan och jobbade på gymmet sen fikad jag med en tjej från gymmet och gick hem och tog det lugnt!

På onsdag kommer Mr Hello tillbaka från sin resa och jag längtar efetr honom och hoppas att vi komemr fram till att vi blir ett par på riktigt. Då ska ni få träffa honom tjejer! Men dte kan lika grna bli så att det inte blir vi... och att det blir slut med hela "projekt hello"men det blir skönt ändå...för då slipepr jag lägga energi på honom!

Den här veckan är fullbokad med ikea,bio,middag,träning,kattvaktande osv...men i helgen vill jag träffa er! Saknar er:)

puss
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar