onsdag 10 mars 2010

trött och uppgiven

Mina vänner....

Jag börjar med att berätta lite kort om min dag, idag.
Tog en taxi från jobbet och såg älskade lilla nerdey som spelade teater:)
HON ÄR SÅ DUKTIG OCH JAG BLIR SÅ STOLT!!
Tror att vi har en stjärna pågång!

Suttit och stirrat i datorn och försökt få saker gjort...lyckas nästan.
Jag gör iaf mitt bästa!



Igår var jag helt inställd på att "snacket"skulle komma.
Jag kom dit, vi drog ut på promenad på isen längs årsta och tanto i solen. Inget hålla i handen, ganska stelt efter att inte ha setts på ungefär 4a veckor.
Vi skrattade och pratade om allt och ingenting.
Ni vet känslan av att man vill ta upp någonting men det tar emot och man inte riktigt kan vara helt "med" i konversationen?Så kändes det.

UNder heela kvällen(låt säga 5 timmar) så pratade han i telefon med jobbet i ca 3 timmar.... och sedan kom mäklaren förbi i 1,5 timme. Då satt jag på facebook och skrev ett kort inlägg till er. Han ursäktade sig såklart , men det kändes som att det var för att undvika det vi egentligen behövde prata om!Barnsligt!

Tog en dusch, strosa runt i morgonrock och tofflor, la oss i soffan, såg på film, pratade och skrattade lite till...och kom aldrig till skott! Fy faan vad jobbigt.
Och det är ju delvis mitt fel också eftersom att jag int evågade prata.
Ingen puss fick jag överhuvudtaget!men vi kramades,mös, hade (ganska tråkigt)sex.

Det jag inte sa...var att jag "råkade" se några meddelanden i mobilen där det stod"älskling ring mig" gulle, jag saknar dig"älskar dig hjärtat" osv... från exet.
Almanackan var omdöpt från henens namn till hennes adress.... och det kom slag efter slag mot mig.

Sov ganska dåligt men konstigt nog har jag aldrig förän inatt kunna sova så tätt intill någon som vi gjorde... trots att jag visste vilken hmmm vill inte säga skit han är utan vilken barnslig typ han är.
Jag blev känslokall och stängde av alla känslor jag hade.
Idag är jag uppgiven,trött och lite sårad. Och han vet ingenting...

Jag hade önskat att vi pratde om det här och jag hoppas att vi gör det, men just precis nu, så vill jag enbart glömma. Jag vill hem till min städade lägenhet, ta ett varmt bad, titta på sex and the city och sova en god natts söm. Sen vill jag träffa er och prata om allt annat förutom det.Dricka en hel del vin och bara släppa det här för att sen bara ägna min tid åt er, mig och lite planer för framtiden.
Vad säger de... att motgångar gör oss starkare? det tror jag på och så tittar jag ned på min tatureing som jag gjorde just för sådana här tillfällen "cést la vie".
Han kanske inte är en förlust? Jag tycker om honom men han var inte man, utan mus!

Ärlighet är den första byggtenen för ett förhållande och den fanns ju tydligen inte där.

Som samanta sa" i love you, but i love me more"

Kan vi ses på fredag, bitte?
Jag kan vara stark, men ibland behöver jag er för att vara det.


puss puss
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar