fredag 12 mars 2010

Spåtant?

Vänner, igår var den konstigaste dagen på länge.

Jag la fram den konstigaste saken för Mr Hello om hur jag hade drömt ...åååh jag vet inte om jag ens vill erkänna för mig själv att jag trasslat in mig i det här!HA HA HA det är ett stort skämt!
Iaf, vi pratade i telefonen och jag har ju inte sagt någonting så han tror att allt ät frid och fröjd.
Jag var lite bits och sur i rösten och han undrade såklart vad det var...varav jag vid flera tillfällen under samtalet börjar meningen med" eeeh men vi...." och sen bara typ bytte ämne för att jag tycker det är såå jobbigt!
Vi la på och så skrev jag ett sms där det stod att jag inte fick ur mig det på telefon så jag skriver istället. "Jag tycker vi behöver prata om hur vi vill ha det/vart vi står.. du vet, du vet? eller?"
Fick svaret att "japp, det vore bra, håller med.Kram"

Okej! Enligt mig finns ingenting att diskuteras egentligen, men som sagt, han ska få veta att han gjort fel!och han ska få dunka sitt lilla huvud i kylskåpet många gånger av ånger!Men HUR ska det gå till om han inte är ärlig och berättar om tjejen och jag inte berättar om att jag snokat i mobilen och almanackan?För det komemr jag aldrig, ALDRIG erkänna för honom!
Jo! Min briljanata idé var att( eftersom jag tidigare berättat för honom att jag ibland drömmer saker som händer på riktigt och att jag är lite freaky med mina spök-känningar)säga till honom att anledningen till att jag kände för att prata var för att jag drömde om någoniting och att min magkänsla sa mig någonting(det ena är ju sant iaf ha ha).
Sa även att jag känner mig galen...då fick jag till svar att gränsen mellan geni och galenskap är hårfin(jag tolkar det som att jag är ett geni såklart!)och att de ska bli intressan att se om mina drömmar stämmer in i verkligheten.

Jag kommer säga att jag drömt om ett flygplan, exet och ordet älskling! TATAAAAA
Hur i helvete hamnade jag i den här röran?hur i helvete kom jag på den här dumma idén, i desperation på att få honom att skämmas ! Åh!

Jag är ingen jävla spåtant !Jag är nyfiken, fylld med bra magkänsla och en snokare(i det här fallet).
Det här är inte riktigt likt mig! Jag tycker inte alls om et jag håller på med.

Det här kommer nog framkalla ett och ett annat skratt hos både er och mig ,i guess!

Igår var jag på bio och såg NINE , Uch ingen bra film!se den inte! väldigt konstig, osammanhängande film!
När jag kom hem knackade min granne på och berättade att hennes kompis som var musikproducent skulle komma förbi och hon tyckte jag skulle sjunga för honom.
Yes, så blev det!Jag sjöng och han bara log och sa att han hittat en stjärna! På lördag, imorgon, ska jag till studion och sjunga, hitta soundet och sen ska vi börja skriva låtar!! AAAH vad roligt!
Girls! Her i come! Nu blir det nya bullar!Nytt liv, lite mer kreativitet, precis vad jag behöver!
Ska söka in till st jacobskören hoppas jag!(mailat Mikael Wedar om det och väntar på svar) och så ska jag ju bli fotat av fotografen i veckan! Fan vad roligt!

Ses imorgonkväll och se på lite schlager, dricka vin och skratta lite?:)

puss på er!

/sexey

2 kommentarer:

  1. Haha, hejja dig, du är så bra och tar för dig av livet!!!!

    Sexey goes Britney!

    Pusspuss!!

    Cooley

    SvaraRadera
  2. ...och jag kan tyvärr inte hänga imorgon (lördag), har tenta på dagen och ska på 30-årsfest sen. Men det var länge sen nu, vi borde styra upp ngt snart!!

    SvaraRadera