onsdag 3 mars 2010

Bättre och bättre dag för dag.

Jag börjar så småningom komma tillbaka från min köttsliga och mentala dipp i förra veckan. Idag har jag roat mig med att gå på seminarium på min nya kurs, "Svensk litteratur under mellankrigstiden" (ja men du hör ju hur uppmuntrande det låter!) och gått på stan med farmor och farfar.

Jag har, och detta är ingen underdrift, världens bästa farmor och farfar. De är så fenomenalt härliga och fulla med engagemang och livsvisdom. Vi inhandlade massor av födelsedagspresenter till mig, allt från pyjamaströja till kavaj och margretheskålar. Det var med andra ord en riktigt fin eftermiddag.

Nu ska jag slänga i mig lite pasta med pesto innan jag åker och sjunger lungorna ur mig på kören.

Det är härligt att vara på uppgång. Det må vara en långsam stigning men det är utan tvekan en stigning i rätt riktning!

Fred mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Härligt att se och höra att du mår bättre vännen:)
    kram!
    /sexey

    SvaraRadera