tisdag 9 mars 2010

Välkommen tillbaka...

...kära förkylning! Trodde jag hade blivit frisk efter flera veckor av snörvlande och snorande, men icke. Vaknar upp idag men näsan fyll av snor, kroppen full av värk och hjärnan full av stress. För nu hade jag turen att, liksom min förra förkylning, tajma in den under dagarna innan tentan. Ena handen på miniräknaren, andra på nässprayen.

Försöker koncentrera mig på beräkningarna på variansen av aktieportföljer och valutaterminer, men ja... Motivationen tryter som vanligt. Jag är redo för sommar! Lättare tider! Jag vill vara ung, leva livet, vara glad, göra galna saker!

Såg ni Hollywoodfruar igår? Maria Montazami och sina "tassels" (som inte får vara för "flimsiga") Underbart!


I eftermiddag väntar årets första körlektion! Mitt tillstånd gick ut vid årsskiftet, och det tar sin lilla tid att få ett nytt vill jag lova. Men nu är det fixat, och Cooley är back on the road again, se upp! Ska bli spännande att se hur mycket som sitter kvar i minnet. Håll tummarna för att mina akuta, extremt kraftiga nysattacker inte ska orsaka en stor trafikolycka.

Ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar