söndag 7 mars 2010

Mad Women.

Jag fick flera serieboxar av mamma i födelsedagspresent och jag har helt och hållet fastnat i serien Mad Men. Den handlar om några män i reklambranschen under sextiotalet, och den är helt underbar! För dem av er som inte har femman rekommenderar jag att ni åker till Buylando och köper de två första säsongerna för tvåhundrafemtio kronor. Helt klart värt det!Idag börjar jag jobba vid fyra och jag kan inte påstå att jag ser framemot det. Det är en så fantastiskt fin dag! Sådana här dagar är till för att strosa längst Stockholms alla stränder och har ingenting med arbete att göra. Det är naturligtvis ett faktum att jag liksom alla andra studenter behöver pengar, men ibland tänker jag att det vore arbetsförbud under soliga dagar. De är för få för att arbetas bort, helt enkelt.

Hur har er helg varit? Jag kunde inte vara mer nyfiken!
Fred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar