måndag 15 mars 2010

Lunchdate med tjejerna!

OOO vad glad och energifylld jag blir när jag träffar er tjejer:)
Sol och blå himmel, massor med skitsnack och många skratt...god mat och italianos som charmar! Vad mer kan jag begära av denna dag?

Det är så härligt att vara söderbönan som känner var och varannan människa på restaurangerna,frisörsalongerna osv. Kompispris på maten,klippningen och sen ett gott skratt lite till och från med varandra.
Jag kan absolut rekommendera Portofino på brännkyrkagatan.
Riktigt god mat och väldigt bra service för en rimlig peng(även om om kompispriset inte är där)

Pratade med Mr Hello nyss vi ska ses i veckan och prata... uppdaterar er sen.

Så härligt att alla samlades idag och att vi kunde boka lördag för fest! Mitt ex:s storasyster kommer på besök från Hamburg och vi får se om hon kanske följer med oss...om det är ok?
Pördey vacker som en vårdag sitter på min vänstra sida(tyvärr den sidan jag är döv på så jag hade svårt att höra dig gumman ha ha) Cooley på min högra sida, snygg som faan och ser ut som en kändis under sina stora glajjor, Drugey framför mig, söt som socker och alltid lika fylld av glädje som bubblar ut genom hennes ögon och leende och sist men inte minst våran Nerdey som sitter och får oss att skratta och är teatralisk och ironin över saker får oss att skratta,vacker:)!
Så otroligt kul att ha alla samlade runt ett bord och diskutera både tunga och lätta ämnen!

Kommer vi alltid ha varandra? jag slås av tanken och det känns som att ingenting kan rubba våran vänskap...ni är det tryggaste jag har:)
När vi blir mammor så kommer vi bli varandra barns gudmödrar och vi drar en repa på skansen och leker med ungarna! Tar ledigt från ungarna och kararna och lyxar till det med restaurangkväll!

kärlek i massor från mig till er:)
vi ses på lördag!


Här kommer en låt med Miley Cyrus som jag tycker är härlig:)
Vårig!
Klicka!



puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar