onsdag 24 mars 2010

My body is my temple, borde jag ta bättre hand om den?



Hola bonitas!

Igår smällde jag i mig...våfflor,pannkakor,yoghurt, nötter,juicer,croissant,pain aux chockolat och massor med härligheter.
Ble bjuden på Hiltonfrukost av gymmet igår...jäklar vad gott det var!
Höll mig mätt till kl 19 då jag åt middag ha ha ha, galet mättande var det! Och när man sitter med gym-människor som äter mycket så går jag lös, för då känns det okej att äta som en häst!
Körde ett genomkörarpass på gymmet igår och har träningsvärk idag...

Kolla in www.shape4u.se där kan man varje vecka hitta nya övningar och dessutom få tips om kost! En bekant till mig som startat detta och det känns som ett gäng som har en sund inställning till kroppen!
Tjejerna på gymmet snackade om en ny diet LCHF, som innebär att du i princip utesluter kolhydrater och bara äter fett...eeeh what säger jag!! Fan då orkar man ju inte direkt träna ordentligt! ja ja ja ska inte snacka så mycket om dieter! Sitter med en hög människor som enbart tänker på det här på jobbet...hetsbantar...NO GOOD!
Men min kropp är ju mitt tempel och jag vill trivas i det:) Försöker dra in på gosakerna och träna lite mer... i sommmar tjejer!Då är jag hetast på stan!;)

Idag skulle jag fotas av en fotograf men studion var bokad så vi tar det en annan dag(lika bra då jag har finnar och känner mig lagom pigg). Men i helgen ska jag in i studion och sjunga igen!Fan vad roligt det är alltså!Får se om det blir en liten kändis av mig...det är dock inte mitt mål, vill ha roligt och utmana mig själv då jag haft svårt att sjunga "solo".

Ikväll blir det bio med Nerdey, vill någon haka på?! middag & bio, ska se Remember med Robert Pattison....yammi....Bara att ringa mig:)

Idag är det lööön! då ska alla räkningar betalas, suck! Men resorna jag ska iväg på känns iaf värda pengarna. Det var länge sedan jag hade någonting att se framemot och det gör mig gott att ha!
Förresten, har någon tips på boende i Berlin? Pördey, va hette det vi bodde på, vet du det?

Sexey, ska bli mer ekonomisk nu! Ska sätta mig ned och göra en matsedel och sticka iväg och storhandla i helgen! Hatar det! allt folk omkring som stressar och är sura med barnen omkring sig som skriker... åh! Kommer väl själv stå där en dag!

Jag äter ute alldeles för ofta och hmm jag har inte räknat på det men lägger säkerligen 5000 pix på enbart mat! Det är ju inte klokt!! Man kommer säkert undan på en 2000 om man lagar maten själv! 3000 som kan gå till att resa varje månad istället!
Dock så har min tv pajjat och jag måste ut och köpa en tv i helgen... det uppdraget har MR upptagen fått av mig, jag suger på tv, vad man ska ha eller inte, så det lägger jag på honom! Han har fått en budget och så ska vi iväg och titta på hans förslag! Ha ha ha jag som brukar vara handyman som fixar allt själv, känner att det känns konstigt det här! Jag fixar inte att handskas med elektricitet heller så han ska få borra upp mina taklampor också! Ska först bara låna en slagborr...ehm av MR hello?!är det okej? Nää, jag får nog hyra en slagborr om inte någon av er har en??

återgår till mitt kära arbete....

ciao så länge!

puss
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar