tisdag 9 mars 2010

update

Okej, just nu står jag i Mr helos lägenhet och skriver... fortfarande ingen aning om vart vi står... det kommer senare.
Just nu sitter han med en mäklare och pratar så jag tar och skjuter in ett inlägg...
Cooley!!vaaart hittar du de där konstiga sakerna som musar i massor ?!ha ha ha det kom ju som en riktig överraskning då min chef stod bakom mig och babblade. Som tur var så såg hon det inte!

Jag tror den här kvällen kommer sluta jobbigt, funderar på att dra hemåt efter att vi pratat...usch!fuck fuck fuck! Jag vill bara få ett jävla svar!orkar verkligen inte undra mer!

KAN inte vi ses i helgen och bara umgås?Jag jenny och drugey var på rival och söp till i tosdags och fasiken vad roligt det var!massor med pina colada vin och andra drinkar,mmm!

Nä vet ni vad jag kna int ekoncentrera mig på mitt inlägg just nu, alldeles för nervös för allt det här omkring mig!Jag skriver imorgon istället och updaterar er på vad som hänt!


Drugey,när ska vi fira din födelsedag???

puss på er och håll lilla tummen för att jag inte börjar böla ikväll!

/sexey!

1 kommentar: