torsdag 4 mars 2010

lunchpass

Yeeeeey!

På lunchen körde jag aerobox och boxade skiten ur mig och boxningspartnern!
Så härligt!Bara skrika rakt ut "kom igen, lite mer kan duuuu!" bli pushad tills man nästan kräks! armarna darra, benen darrar och adrenalinet sprutar! Musiken dånar med house och jag känne rmig som starkas både i själen och kroppen:)

Tjejer, det tycker jag vi ska gå på tillsammans!vore kul!På onsdag klockan 19!Jag bjuder på en gratisträning på gymmet! OK?

Ikväll ska jag träffa Jenny och dricka vin:)Snacka skit och bara vara...
Jag är just nu kattvakt, vaknadde i natt av att katten tassade på min boll på huvudet(jag sätter upp håret i en knut när jag sover)....såå söt! sen kröp den ned under täcket och sov bakom min rygg...myyys! Trodde inte jag skulle tycka om det alls, men det är ju ganska trevligt med sällis.

Igår var jag på IKEA och inhandlade förvaring till garderoberna, trådkorgar och backar under sängen osv. Hittade en fotpall som jag ska ha sovrummet, där man kan sitta och läsa naken om man känner för det;)
Ikea är alltid jobbigt att vara på!Och att se alla nyblivna par gå omkring och drömma gör mig kräkfärdig just nu!"älskling tänk vad fint det skulle vara med tapeten och den här sängstommen..."blabla blaaaaaaa själv hånglade jag upp mr som jag tog med dit, i ett av de dekorerade barnrummen HA HA HA kanske inte bättre?!


Nu ska jag återgå till arbetet!

ciao bellas!

2 kommentarer:

  1. Vilken av mr:arna var det du hånglade upp?!

    SvaraRadera
  2. mr hello förmodar jag? och hur gick "snacket"?

    cooley

    SvaraRadera