onsdag 3 mars 2010

solen skiner :)

Hej på er bruttor!

Alla är ganska nedstämda just nu känns det som.
Idag är det sol, jag tycker att alla sjuka,pluggande,tröta ska ta sig en timme i solen idag. Den värmer, som den inte gjort på heela vintern!
Det gör så gott för själen... energin laddas på i kroppen och positiva tankar poppar upp bland allt det jobbiga.

Cooley, vännen... du är en smart, skitsnygg och rolig tjej:) Du har hela livet framför dig. Och jag lovar dig att allt kommer kännas bättre snart. Vi får hjälpa varandra när det känns tufft...

Själv har jag hamnat i en period då jag är väldigt upp och ned hela tiden. Idag är en upp dag och det var gårdagen också:)
nä, nu har dte gått 30minuter sedan jag började skriva det här och nu är det fan nedgång igen!Har ingenting roligt att bjuda på längre!

Jag vill vara stabil.....ibland!

Solong !!!

1 kommentar:

  1. får tvinga migsjälv att lyssna på det jag skrev...ut i solen en timme och njut...kanske blir bättre då.:)

    /sexey

    SvaraRadera