måndag 22 mars 2010

Dags för ett dödsryck?

Nu tycker jag att det är dags för oss att börja blogga igen. Jag har själv varit så dålig på det den senaste veckan. Mina två ursäkter är följande: 1) Jag har varit arg på min nya frisyr och 2) jag har arbetat. För att gå närmare in på nummer ett kan jag berätta att jag har försökt färga tillbaka mitt hår. Jag gick till en frisör och betalade 1200 spänn för att få mitt hår totalförstört. Det ser ut som bajs, alldeles randigt, och det går knappt att kamma igenom eftersom det är så slitet. Jag har bestämt mig för att inte göra ett skit, vänta på att det ska växa ut och under tiden vara flyförbannad. Detta har tagit upp det mesta av min tid.

Sen fick jag i onsdags den trevliga överraskningen att min chef skrivit upp mig på ett pass utan att fråga. Det gjorde mig inte heller speciellt överlycklig. Så det har jag med andra ord gått omkring och surat över resten av tiden.

Idag hade jag tänkt ta en pause från mitt surande och gå ut i solen lite. Kanske kommer jag också göra någonting vettigt, vem vet.

Muntra upp mig den som kan! Gärna med information om era helger, bra som dåliga.
Fred Flinta!

1 kommentar:

  1. Nämen sötnos! Har du gått och blivigt kyckling gul och ruffsig?? Jag vet en behandling som kan gjälpa!! Keratinbehandling som min granne gör på sin salong...intresserad??
    /sexey

    SvaraRadera