tisdag 23 mars 2010

Min helg...

...var väl halvkul helt ärligt. Men lyckan var total när jag på lördagen drog på mig skinnjackan (!) och solglarrorna (!!) och satt i bilen och svettades och var tvungen att använda AC:n på kallt (!!!) när vi for till metropolen Västerås. Fantastiskt! Vaknar på söndagen efter att ha sovit enormt kasst och tittar ut. Jaha, tillbaka till december och snöstorm, kul! Vilken luring va, ”våren är här”, jag svalde det med hull och hår.

Jag har verkligen inget kul att berätta. Tänkte nyss skriva om att jag köpte keso igår för första gången på flera månader. Intresseklubben antecknar.

Idag ska jag försöka läsa ut boken om IKEA och Ingvar Kamprad så snabbt det bara går. Ganska intressant faktiskt, hur otroligt framgångsrikt det blev, det lilla postorderföretaget som startades av en 17-åring i smålands urskog.

Jag vill ha vår, massa cash att köpa helt ny garderob för, en tjejresa till New York, en redig solbränna och en milkshake!

Blev det ingen cool läderbrallanmiddag/vinkvälli helgen eller? Hur ser det ut för er nu i helgen annars? Up for some leatherpantsaction?

Nu: åter till världsrekord i snabbläsning.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar