onsdag 10 mars 2010

Reclaim your life!

Stumpan. Det är väl det som är nackdelen med att inte vara uttalat tillsammans, man kan inte kräva ärlighet. Man hoppas såklart på att folk ska vara det ändå, men det har man ju lärt sig vid det här laget att det finns många som inte drar sig för att varken ljuga eller undanhålla saker. Jag tycker att de där sms:en du läste får vara spiken i kistan. No more mr Hello! Du gillade ju honom, och hoppades att det kanske skulle bli ni, men nu har du fått det svart på vitt att han inte är mogen för det. Han vill leva ungkarlsliv, och när han märkte att du kanske ville mer så valde han att ljuga för dig istället för att reda ut saken. Man eller mus? MUUUUS! Lika mycket mus som på bilden i inlägget "Mutti" nedan. Det är vad han är. Nej, det här känns inte bra, jag tycker du ska skita i dina omogna, otrogna, gamla och grå killar och vara med dig själv och så vips kommer det komma någon bättre, någon som förtjänar dig! Ge inte dig själv till någon som inte helt och fullt tar emot det!

Det är nu vi är unga! Ungdomen kommer inte tillbaka, vi måste ta vara på våra liv och leva ut! Don't dream your life, live your dream! Jag om någon behöver verkligen ta åt mig av det, men det tåls att tänka på.

1 kommentar:

  1. Känns skönt att få se någon skriva det eller säga det till mig....
    Det är som du säger...det vart liksom ganska klart och tydligt när jag läste smsen och almanackan.Behöver nog inte ens diskutera detta med honom, bara släppa det och gå vidare och leva med mig själv och er:)
    Det känns som att det är heelt okej:)

    tack cooley,tack för orden!Jag ska lyssna på dem eller läsa om dem när det känns tungt.

    puss och kram!
    /sexey

    SvaraRadera