onsdag 2 december 2009

nervositet

Dagen började sådär....underbart´! Hade lite herrbesök i förrfår natt och natten dessförinnan.

Att få gosa, mysa och få närhet och skratta ihop ger mig så mycket energi.
Såg Ice age 3och skrattade så jag grät.
Och en snabbis på morgonen sitter nästan aldrig fel:)

Stack iväg till körlektionen imorse och och igår morse. Nu känns det som att jag faktiskt kanske klarar uppkörningen! Imorgon lö 09:00 får ni hålla tummarna för mig.

Ikväll ska jag pallra mig till Drugeys julkonsert i engelbrektskyrkan. Ska bli mysigt...lite julstämning.

Fick en inbjudan till korvstoppning nästa helg, ovanligt men jag såg framemot det! Men så åker jag till frankrike nästa fredag... ska fira min gammelmorfar som fyller 100år och gammelmormors och gammelmorfars 80:e bröllopsdag! Helt otroligt att vi fira det. Ska bli roligt att träffa hela släkten. Brukar bli riktig fest. Fransmänn med massor av mat och vin kan gå hett till haha.

Ikväll ska jag sova över hos mitt ex, vilket känns konstigt! Han bor precis vid körskolan och för att slippa stressa inför uppkörningen så väljer jag att vara där.
Till saken hör att jag inte känner någon somhelst attraktion till honom och jag undrar vad jag såg i honom (för vi var ju trots allt tillsammans i nästan 6 år!)
Knäppt hur man kan ändra syn på en människa...
Det som är positivt är att vi faktiskt är bra vänner och vi känne rju varandra så väl. Det räcker med en anblick på varandra så vet vi precis hur den andre mår/tänker eller tänker. Mycket okompliserat och bra!

I helgen blir det tjejträff på fredag. Tjohooo vad kul!
Däremot undrar jag vart vi sk vara och vilken tid??!! Cooley?

Nu ska jag jobba vidare. Komemr självklart skriva hur det går imorgon.
KOmemr säkert ring alla läderbyx-tjejer en och en och berätta *ler*

Må gott snyggingar:)
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar