lördag 26 december 2009

juletiderna lide rmot sitt slut.







Och istället inträder nyår!
Tjejer vi måste höras och planera in någonting till nyår:) jag tar tag i detta och försöker samla oss typ imorgon så att vi kan bestämma!

Julen brukar vara en jobbig tid, men i år vart det varken bråk eller dålig stämning i familjen parmesan på södermalm. Som ni vet så brukar jag fly landet till frankrike och fira.
Der vart mysigt och bra!

Har agerat chauför i 3 dagar nu. Känenr att jag klarar körningen bra i snön:) Yippi!

Här kommer lite bilder.
En bild säger mer än tusen ord. Så jag skriver inte så mycket mer idag...
Ska träffa MR Hello imorgon kväll, hoppas det blir skoj!
tralalaaaaa;)

Och mr upptagen gav mig en heldag på skidor norr om stan.Ska bli kul.:)

belllas...call me.
puss
/sexey

- 100 års barnet är herren i högra kortet längst till höger...den korta:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar