måndag 7 december 2009

Ljus, Ljus, stålande ljus

Nu är det bara två veckor exakt tills det börjar bli ljusare igen! Hörrni, det är väl härligt! Jag tycker denna hösten (och början på vintern) har gått snabbt och smärtfritt faktiskt, men jag funderar på om anledningen till detta är att jag inte hade något riktig sommar och därför inte kände av kontrasten i övergången från sommar till höst. Jag jobbade mest, var inte utomlands, var inte direkt brun, badade inte en enda gång osv. Men jag bröt handen, det var väl sommarens stora händelse. Men gud, det där lät ju hur sorgligt som helst, jag som tyckte min sommar var helt okej. Nu fick jag ytterligare en sak att vara bitter över.

Jag behöver lite tips och hjälp nu por favor. Hur i hela helskotta får man arslet ur vagnen och motivationen tillbaka?? Tänker på plugg främst som ni säkert förstår efter mitt ständiga klagande. Någon som sitter inne med något hett tips? Snälla bullen, hjälp mig!!!

HJÄÄÄLP MIG!

Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar