fredag 11 december 2009

Att göra en Kissie.

Normalt sett är vi på läderbyxan extremt frändliga varelser. Hur som helst tänkte jag nu göra en Kissie och klaga på allt jag överhuvudtaget kan komma på att jag har svårt för:

1. Rickard Sjöbergs frisyr. Var inte den mannen faktiskt ganska het en gång i tiden? Vad hände med det? Det känns som om the road kill on his head har något med saken att göra.




2. Människor som ställer läskflaskor upp på bandet när de handlar. Vad tror de ska hända? Jag har blåmärken på mina överarmar efter alla flaskor som ramlat över mig. Kom igen. Ni har en hjärna. Någonstans därinne.

3. Färdigköpt pepparkaksdeg. Den punkten ska inte ens behöva en vidare förklaring. Riktiga människor bakar på riktigt. Fejkmänniskor bakar med fejkdeg.

Sen kom jag inte på mer. Jag var inte så bra på att vara Kissie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar