måndag 14 december 2009

Ja se det snöar

I fredags fick jag för mig att gå på luciamorgon i Kungsholms kyrka. Självklart valde jag den "sena" konserten, men att kalla den sen är ju nästan komiskt. 07.30 började den! Alltså... I don't know about you, men som student har man ju inte riktigt de tidigaste morgnarna. Jag gick alltså upp klockan 06.00 och så tidigt har jag inte varit uppe på jag vet inte hur länge! När jag knatade till tunnelbanan var det såklart kolsvart ute och inte så mycket trafik och människor. I mitt huvud lekte jag med tanken att jag var på väg till en utekväll, och det kändes verkligen så, klockan kunde lika gärna varit 22.30 en fredag! Konserten var grym, och jag såg vår gamla musiklärare och vår gamla snygglärare (you know who).



När kvällen väl kom var jag en aning trött och däckade på soffan vid bolibompatid! därför var en öl på stan det sista jag hade klarat av (om jag nu hade varit vaken över huvud taget). Men jag tycker vi kör en dejt allesammans på lördag! Pördey, hörde jag ett förslag?! Taget! Vad säger ni andra? Är Mademoiselle Sexy hemma tills dess?

Tag hand om er och unna er en lussebulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar