tisdag 1 december 2009

Heja heja!

Inleder med att säga GRATTIS till Sexey!! Grymt, grymt GRYMT!!!

Idag ska jag försöka lägga på ett kol med plugget. Måste! Haha lägg märke till att jag skrev försöka lägga på ett kol, jag känner mig själv tillräckligt väl för att skriva att jag verkligen SKA. Dåligt!

Ska försöka dra mig till gymmet också. Egentligen vill jag bara ligga i soffan med duntäcke och sockor och titta på True Blodd eller Grey's eller nåt. MEN, a man's gotta do what a man's gotta do.

Nu kom jag på en sak jag måste göra snarats; baka lussekusar!! Jag har dock hört att det råder brist på saffran (det kan väl inte vara sant, hemska värld??!) och att om det finns så kostar den miljarder per kilo mer än förra året. Oh well, ska det va så ska det va. Lusseböllar är ändå det godaste jag vet i bullform, så det får man väl stå ut med.

Simma lugnt alleman
/Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar