måndag 21 december 2009

Jag måste vara född till att leva ett mobilfritt liv.

Nu har det hänt igen, tro det eller ej - jag har tappat bort mitt SIMkort till mobilen! Den här gången var det inte så otippat eftersom jag för två veckor sedan tappade baksidan till mobilen och batteriet och SIMkortets liv sedan dess hängt på en skör tråd. I fredags när vi sjöng på Nybrokajen skedde det: I omklädningsrummets röra slutade SIMkortets anknytning till mitt liv att existera.

Därför får ni helt enkelt ringa min karl om någonting skulle krisa eller om ni får några makalösa idéer, eller whatever - ring honom.

Så ikväll jobbar jag mitt sista pass innan jul. Det känns fint. Alla julklappar är inhandlade. Alla ljusen i adventsljustaken brinner. Pepparkakskyrkan står ståtligt under TV:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar