söndag 13 december 2009

Drugeys hemliga rum.

Alla de som hittills inte upptäckt svt:s serie Hemliga svenska rum - gå in på svtplay och kolla! Sjukt spännande. Kolla programmet om SAABs underjordiska fabrik och krutfabriken i Dalarna. Jag blir alldeles lyrisk!

Dagen idag har varit rätt trist faktiskt. Jag missade totalt att jag skulle gå på luciafika och hamnade istället framför på tok för många avsnitt av How I met your mother i soffan hemma. Jag har bara gjort en vettig sak, och det har varit att åka till centralen och hämta ut min medicin. Och det mina vänner, är allt av värde jag gjort idag.

Jag skulle också börjat skriva på min talanalys idag som ska in imorgon, men icke. Imorgon ska jag alltså skriva en hel analys och sjunga lussesånger med kören. Ack ack ack, det kommer att bli tufft. Varför väntar jag alltid med allting till sista sekunden? Det kan inte handla om att jag arbetar bäst under press, för det gör jag inte. Jag är nog helt enkelt bara lat.

Så måste det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar