måndag 7 december 2009

Är jag en Stalker?

Sitter på jobbet med fönster ut och blickar över hela södermalm.
Det är som en svart vägg med lite skimmrande glitter på.... låter väldigt fint. Men det är deprimerande. Jag har dessutom tendens tilla tt bli lite ratslös/deppig när jag precis klarat ett projekt(körkortet). Blir ett tomt hål som måste fyllas med någonting. Jag måste lära mig att uppskatta det jag har istället!

Idag åt jag lunch ute och passade på att ta en lunchpromenad. Skulle till en butik på hornsgatan och titta på ett par skor. Jag måste gå förbi Mr Hello´s hus för att gå dit.
Läget ligger till så att vi inte vet vart vi har varandra...i korthet.
Jag tycke rom honom, väldigt mycket! Jag skulle absolut kunna tänka mig en framtis med honom... men nu vet han inte alls vart han har sig själv och han ex har strulat lite och han vet inte vad han vill. Jag blir så less på det här med killar. Jag får lite svårare att släppa efter för kärlek för varje gång jag blir sårad. Men jag är star:) jag fixar det!

Anyway,när jag gick på promenaden så kunde jag inte låta bli att titta upp mot hans fönster för att se om han var hemma(vilket han var). Kände mig som en stalker!
Senare på eftermiddagen träffade jag honom då han och pappa ska komma och vaccinera sig på mitt jobb på torsdag och behövde fylla i en hälsodeklaration. Jag blev inte klokare på det kan jag säga... svårläst! Jag som brukar kunna läsa folk på ett kick!K

Tog en promenad till Nerdey för att komma på andra tankar efter Mr Hello och åt mat med henne och killen. Falukorv i ugn...mums!Såg på Simon och Thomas och Ullared, sådant som jag inte tittar på alls i vanliga fall!Sjukt kul!och tragiskt!
Sedan hade vi ett Ipgone krig hahaha alla slog på sina gevär och sköt varandra med telefonerna och star wars svärd!

Kom hem vid halv tolv, då står min granne och säger hjälp i dörren , henens propp hade gått och de hade tvättat hunden som stod som naken och frös. De kom in hos mig och fönade hunden och försökte få tag på en propp via nätet. Slutade med att lilla bollen, axel(hunden) och grannarna gick hem till sig vif halv ett. Jag slängde av mig kläderna och skulel gå in i mitt sovrum(dörren brukar alltid stå öppen)och det var mörkt! Jag gick in i dörren med ansiktet först! Då blev jag rätt förvånad.
Väl i sängen fick jag magknip och skakade som attan då jag mådde illa... Ringe Nerdey som fick mig att slappna av... somnade vid 3 på morgonen. Nu sitter jag på jobbet och är trött!

Vill någon muntra upp mig lite?! ring och sjung en sång eller så... det kan jag behöva....

Kramar till er sötnosar!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar