fredag 23 april 2010

stress

Hej hopp chippchopp!

Skoj för cooley att körkortet går frammåt!Det betyder chaufför när jag druckit;)yeey

Sitter på jobbet nu och måste komma iväg och handla så snart som möjligt så att jag hinner städa, handla och laga mat! Gaad jag är sämst på att planera vad gäller mitt privatliv, ha ha ha!
Kör jag ett snabbt race så kommer det fungera! Imorse vaknade jag och duschade,tvättade håret,fönade håret, klädde på mig och sminkade mig på 35 min!DET kallar jag race!
Imorgon jobbar jag kl 07:00 på gymmet så jag får nog schasa iväg min gäster vid 12-01 inatt om jag ska orka upp imorgon... men det blir sååå skoj att träffa alla:)
Nä, jag sskulle vilja skriva mer om lite händelser..men jag hinner fan inte!NU måste jag iväg och fixa lite inför ikväll!

ciao bellas!

/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar