söndag 25 april 2010

Halsfluss och annat trevligt.

I torsdagskväll när jag jobbade kände jag mig lite märklig. Lite för varm och lite för kall på samma gång var jag, och så var det den där konstiga känslan av att inte riktigt förmå mig att svälja min egen saliv. När jag väl kom hem vid tio tog jag tempen och insåg att jag faktiskt var sjuk, så jag åkte till doktor i fredagsmorse och fick reda på att det var halsfluss. Penicillinen osar genom mina vener och jag luktar konstig salva om min svett. Men visst är det bättre nu. Imorgon ska jag vara vikarie för min egen mor i hennes mellanstadieklass. Jag är laddad; slut men på gång. Dessvärre har jag också insett att jag har ett arbetspass på valborg som jag måste lösa på något sätt om jag ska kunna komma till Sexey. Vi får hålla tummarna för att det löser sig! Kommer ni ihåg att det såg ut så här för lite drygt en månad sedan?
Våren är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar