torsdag 15 april 2010

Nu kommer jag ut ur grottan!

Senaste tiden har jag varit begravd i:

-En hemtenta. "Hemtenta, soft!" tänkte jag och sket i att plugga inför den. Det var visserligen grymt skönt att slippa sitta isolerad och tentaplugga i en vecka, men istället fick jag sitta helst isolerad och läsa igenom 5 feta artiklar från Harvard business journal och likande (inte chick-lit direkt) plus resten av litteraturen för att sedan försöka få ner något någorlunda vettigt i ett dokument. Det tog musten ur mig vill jag lova!
-Juridikuppgift. (sitter förövrigt med en till sådan rolig jäkel just nu!)
-PM-skrivning.

Ja det var väl det. Vad besviken jag blir, det såg inte mycket ut för världen. Jag som tyckte att det var en redig pers!

Kom just hem från en körlektion så gick riktigt bra! Jag fick välja destination själv. Han frågade om jag hade någon vän som bodde på södra sidan om stan, och det har jag ju! Sexey! Så jag körde hem till dig idag på lektionen för övnings skull! (Inte till din hus, men till din tunnelbanestation iaf!) Det var riktigt sköj. Mindre vägar dit, och motorväg hem, och det blev lite sightseeing faktiskt, jag är ju inte direkt van att behöva hitta på bilvägarna. Men tunnelbanenätet kan jag som the back of my hand! Tycker fortfarande det är läbbigt när långtradarna med 2 släp kommer och susar förbi en i en jävla fart. Man känner att det suger till i bilen innan man ens hinner se dom. Puh, vilken pers!

Den som började skriva ett inlägg som heter "nakenchock" som ligger bland utkasten, snälla skriv klart det, det kan ju inte bli annat än kul att läsa! Antagligen är det väl Sexey som är den skyldige?!

Nu återgår jag till marknadsföringen och mitt PM som jag slänger ihop i all förvirring.

Ses vi på fredag?

Cooley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar