tisdag 6 april 2010

påsk


Den här påsken har ju vart sååå härlig:)

Solen sken nästan varje dag, jag hade absolut inga måsten som skulle göras och ändå blev det en lagom händelserik långhelg!

I torsdags gick jag hem i tid, hyrde film och låg i soffan...Sprang en kort runda....

I fredags gick jag upp när jag kände för det... satt på balkongen som jag städat och läste bok i solen med glajjorna på:) Lycka! solen värmde och det var vindstilla!
Städade lägenheten och bara mös. Kvällen träffade jag Nerdey och Cooley . Satt på Vappiano och åt gott, drack gott...skrattade mycket, gick vidare till Anglais där vi träffade några tejejr från Australien som var trevliga! Musiken på stället var 80 tals -skit!Ap dåligt så vi gick till EAST Där musiken var ungefär lika dålig och jag fick en majtaj istället för en pinacolada av en bitchig bartendertjej! MEN vad roligt vi hade! Sista gången vi var ute så var det bara blöööö!kände mig gammal och tråkig! Den här gången var vi fan på topp:)! YEYEEY vi är på topp!

I lördags vaknade jag och körde balkongmys igen.... träffade Sheila (en kollega på jobbet)och såg alice i underlandet som var sådär faktiskt... åt på vappiano igen! och det var astrevligt!

söndagen vaknade jag upp (utan väckarklocka igen:)) tog en litem prommis i solen och gick på påsklunch hos syrran med mamma och pappa! Vi dansade house i vardagsrummet medan mamma och pappa tittade på (de tänkte nog vad i helvete är det för fel på våra döttrar?!). Träffade MR Upttagen och handlade i Liljeholmens centrum(mycket bra)... hyrde film och chillade hemma ensam! Fick svara på massor med fyllemess från Cooley och andra mitt i natten hahaha.

Måndagen...oj oj oj vad hände med våren?! helvetes jävla skiiit vad tråkigt väder!Jag skulle ju åkt skyview på globen, men det var bara att glömma! Sen åkte jag och mr upptagen till naturhistoriska och skulle se cosmonovafilm, men det var fullbokat!
käkade lunch och shoppade lite i täby centrum...skulle gå på bio , men det fanns inga bra filmer...så vi åkte hem och håmglade några timmar:) VAD UNDERBART det är att hångla...inte ha sex utan att bara hångla som när man var 16år:)
dagen avslutades med att min granne, ULF kom upp och kollade på film med mig. Vi låg under täcket med kuddar i soffan och bara fnittrade till filmen och hade skitkul!

LÄT inte dte där som en underbar helg?!:)

Förresten så är gotlandresan över kristihim bokad och det kommer bli helt fucking fabulous!Vill någon komma med?! Säg till så kan vi säkert ordna tilld et.

Gick till jobbet i solen imorse!1h tog det...skööönt!
Nu ska jag komma i form!
puss och lycka på/till er!

/Lycklig sexey utan sex!

dock saknar jag mr hello...mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar