onsdag 21 april 2010

boooring

Sitter på jobbet och orkar inte ta tag i de stora sakerna just idag....
Idag hade jag helst velat städa hemma och vika den enorma högen av tvätt som jag tvättade igår...och när jag var färdig med det och nöjd över mitt hem så skulle jag ligga under täcket i soffan och titta på film och varva med tt läs min bok. Shit vad skönt det skulle vara!
Ringde Drugey kl 11..... och hon låg och sov!Shit, ni studenter har det bra ibland alltså!Vet att det är slitigt att plugga!men att få sova ut ibland...mmm vad skönt.

Ikväll ska jag hem till mammi och äta crepes!!Jäklar vad jag ska äta!!för det är så jäävla gott så att jag nästan drägglar när jag tänker på dem!

Igår skrev jag ett inlägg på Katrin Zytomiersska blogg om vad barn kunde göra i innerstaden i sthlm...förvånad över att hon och många bara vet om typ junibacken och skansen... och lekstället på lidingö där Nerdey jobbade förut.

Tjejer på lördag händer det roliga grejer ska ni veta!
Det blir en kulturnatt i sthlm då museer,båtar,bussar,operor osv håller öppet till 00:00 med spökvandringar,utställningar osv.
Ska vi inte gå på det?! kortet kostar 150 kr och då får man göra allt!
länken har ni HÄR

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar