tisdag 13 april 2010

Lambohej lambohej!

Igår körde jag på som vanligt på jobbet..huvudvärken dånade men jag lyckades ändå dra mig till till gymmet efteråt! Underbart pass! Så roligt!Energin flödar ,musiken går genom hela kroppen och det känns så bra!
Sedan ser jag Mr Hellos pappa som tränar i samma sal.... ett litet hugg i hjärtat, men det går snabbt över...sedan ser jag Mr hellos vän(min vän som presenterade oss för varandra i början) min första tanke var ,fuck, är han här?! men det var han inte...Ett litet hugg i magen...
Sist men inte minst så ser jag hans tidning ligga på bordet efter passet...jag bläddrar igenom och märker snabbt att resor som han varit på när vi setts har involverat hans ex... ansvarig utgivare för hans texter.Jag känner en klapp på axeln under min tystnad när jag trodde att jag var ensam..av en anders som säger..."let go"... och ja, det får jag göra nu! Sisa hugget som gjorde mig lite arg istället!
Är det dags att byta gym nu också?tror det va.... så slipper jag gå igenom det här.

Ställde mig på vågen för första gången på länge, och den sa som jag kände i byxorna...att jag gått upp 8kg på ett år, drygt....inte så konstigt! Har ätit som en häst hela tiden:)p Tjock lollo! NU blir det gympingtime:) vilket ska blir roligt! Ska försöka få ett stipendium för att få min spinningutbildning betald!då fans ka ni får spinna med mig!med grymm housemusik!

Efter det här så går jag hem och tänker att det ska bli skönt att äta och ta en dusch och chilla i soffan...men NEPP!icke! Jag hade glömt att jag skulle på min plastbrors studentskiva och får ett samtal av min syster om detta... Temat var Hollywood och platsen var "Pure"...ni vet gamla "Nasty" där vi hade insparket ha ha ha!
Det var bara att dra på festblåsan,stora håret,glitter, stilettklackar, lååånga ögonfransar och pärlhalsband och pälsen! Ja och så började en festkväll som var otroligt rolig! Slutade på sturehof med syrran..sen var det dags att gå hem...
Idag är jag bakis och trött som ett djur och måste göra klart rapporter till min "mentor" på jobbet!Tjohoo!
Förresten blir det nog studion och fotografering i helgen, inge lidköping..men det vet hon inte om ännu. jag droppar den imorgon!

Hur mår ni alla andra?!ser inga inlägg från er... berätta:)jag är uttråkad!

puss och hej
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar