fredag 16 april 2010

nakenshock!

Det pisammaste på länge hände mig i torsdags kväll i förra veckan...
Klockan var typ 00:30 på natten.

Jag har 3 grannar i mitt hus. Den ena har jag legat med(uffe), den andra står typ och pratar med mig när jag duschar(tjej) och den tredje har jag tröstat i min famn(tjej.
Det jag vill ha sagt till mitt försvar här innan jag gör bort mig är att jag känner mina grannar väl...
Klockan 00:30 får jag ett sms när jag ligger i sängen och sover(hade för en gångs skull någonting på mig, björnborgtrosor i regnbågens alla färger och en genbomskinlig liten topp där man ser brösten rakt igenom).Smset löd: "kommer du ned och öppnar?" vilket betydde att jag fick herrbesök;)
Jag tänkte att " nä, men alla ligger och sover nu, ingen som springer i trappuppgången nu...dessutom så spelar det ingen roll om uffe eller galia ser mig såhär" så jag rusar ned i full fart och ställer dörren på glänt och börjar springa upp för trappan mot min dörr....mitt i trappan så öppnas min grannes dörr.... jag håller för brösten med ena handen och ler dumt och är heeelt paff. Där står inte bara min granne utan hennes gäster! 2 st och en hund.varav den ena var kille.
Alla bara glodde helt förstummade och undrade vad fan jag gjorde halvnaken i trappuppgånge kl 00:30 på natten?!! I några sekunder så tittar de ned på mig och upp på min granne och sedan ned på på mig igen med frågande blick. Jag säger bara,"oj! jag skulle bara ställa upp dörren", ber så hemskt mycket om ursäkt och så springer jag upp för resten av trappan och hunden typ hinner slicka mig på fötterna! Stängde om mig och så kom mitt herrbesök samtidigt som de gick ned... HA HA HA. De måste undrat vad jag var för sjuk människa!

Det var riktigt pinsamt!Nu kommer jag alltid ha på mig morgonrock eller filt när jag går ned!thats a fact!

Natten blev mysig...vi låg och sov...men att bli väkt av kyssar och härligt sex innan jobbet var underbart! Så skulle jag vilja ha det flera gånger i veckan!
Stackars grannar....

På fredag ber jag er komma kl 19 :)era karar är välkomna...men meddela mig så jag vet med maten!
Drugey: vad kan du int eäta nu igen...nötter,chili,paprika....??

puss och hej!

Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar