onsdag 14 april 2010

Bermudatringalen...Mariatorget

Istället för att saker förvinner där så dyker allt jag inte vill se upp där.

Igår jag var jag på gymmet....
1. folk frågar(släktingar,familj,vänner)hur dte är med mig och Hello
jag vill inte förklara hela historian...jag svarar att vi inte hörs på ett tag bara.
2.Mr Hello´s pappa kommer och kramar mig och berättar att hello är i thailand nu på reportage och frågar om min skiva jag håller på att spela in(hey hallå! jag har inte berättat för honom om det! hör han sig för med andra då??) han ser lyckligt på mig och säger att han tycker om mig. (när ens "killes" föräldrar tycker om en så betyder det så jäkla mycket) han skuttar in till gymmet ...jag står ensam och stel och bara tänker aj, jag saknar honom...aj, vad ont det gör! Nämen då skuttar pappan tillbaka till mig och håller mig om armarna och fråga"du träffar Leif fortfarande va?!" varav jag svarar att vi inte setts på ett tag men att vi kommer se när han kommer hem från thailand... och han säger "vad bra:)" och skuttar iväg igen.
3. hellos märken som kommer upp överallt,,tidning,minnen blaaablaa blaaa

Ja... jag ska hålla mig borta från det där torget! Men nu vet jag iaf att jag kan flänga omkring utan att träffa honom! gå på mina pass som jag brukar..klä mig som ett vrak och bara vara! aaah toget är mitt för en vecka;) skämtåsido men det känn lite skönt...

Annars så ska jag iväg och simma i eftermiddag:)Fick ett klippkort på simhallen av Krille igår:)tack!

Vill någon hitt apå någonting,åka bort 2a veckan i augusti??

puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar