tisdag 6 april 2010

Påskkoma.

Min påsk har varit förträfflig i år. Jag tror att det kan ha att göra med att jag och min sambo åkte till Gotland förra helgen så att jag fick vila upp mig. Dessutom känns det som om min nedtrappning av medicinen kanske kommer att gå vägen den här gången vilket vore det kanske roligaste som har hänt. (Och då menar jag "evah")

Jag påbörjade min påskhelg hos min mormor och morfar ute på Arnö på långfredagen. Där umgicks jag och min karl med den delen av min släkt som inte bor i Stockholm för första gången på alldeles för lång tid. I lördags firade jag Mackes systersons ettårsdag och åkte efter det ut till mina päron på Ekerö och åt vansinniga mängder mat. I söndags tog vi det ganska lugnt på dagen eftersom Macke fick stora dirren och sen på kvällen åkte jag till Amelies 23-årsmiddag där jag träffade Pördey och Sexey. Vi hade det trevligt natten lång och på annandagen åkte jag och Mr. Madame till Nacka Forum och shoppade lite.

Jag har med andra ord fått mig ett fint lov. Det känns som om det har varit en rätt bra balans mellan att umgås med folk och att sova på soffan. För att pigga upp er andra en smula lägger jag upp lite bilder från i söndags kväll!
Fred!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar