måndag 12 april 2010

Ny vecka nya äventyr!

Jaaa ni!
Helgen var helt hysteriskt fylld med saker att göra.
Efter helgen behöver jag ledighet för att vila upp mig ha ha ha.
Ofta mår jag ganska kasst på fredagar, trött efter en hel veckas arbete och borde igentligen bara lägga mig i soffan och läsa ,sen sova.... Men nepp, jag envisas med att umgås med helt fel person och så slutar det med att jag gråter på frdagen IGEN! åh blir så trött på mig själv!Självplågare!?

På lördagen vaknade jag tidigt och kunde inte somna om...ja vad gör en vanlig människa? tittar på tv...läser tidningen, äter frulle... Men nepp, det ska inte jag göra! Jag går upp äter snabbt och sticker till gymmet för att svettas!Sms:ar Cooley och frågar om hon ska med...får ett grinigt svar om att normala männiksor tar det lugnt och sover på lördagar...*ler*
Riktigt skönt!
Fortsätter dagen med att fika med Sheila, en vän. Efter det ville jag bara hem och däcka i soffan och stanna där tills solen gick upp dagen därpå.meeeen nepp, jag drog vidare och åt middag med Jenny och Daniel. Sjukt trevligt och det är alltid kul med update! Förresten träffade de My H...you know who... hon verkade må bra!Skoj!

Efter det hade jag verkligen tänkt gå hem och däcka! Meeen inte det heller! Jag fick ett samtal från Nerdey och jag drog till Gärdet på Ballbraker och drack tequila,vin ,cider och spelade bowling!
Det slutad med att jag kom hem vid 3:30 och var rätt trött! Läste lite vampyrstories till 4 och somnade.
Söndagen, pigg som en lärka skuttade jag upp och storstädade,handlade mat,bakade, lagade mat och tittade på film med min mysgranne Uffe:)

Ska antagligen åka till Linköping på fredag och hälsa på Anna en vän! Får se hur jag gör...känner sådär för att ligga på golvet och sova på en luftmadrass med en Alejandro i 2 nätter! ...för alternativet till det är....trumvrivel..... Att bli fotad av Daniel en fotograf...och då blir det både porträtt och nakenbilder(med stiiil) inget jävla slitz-tjaffs!
Ja , det lutar åt fotograferingen..Alejandro kan sova ensam på sin luftmadrass!

Förresten borde det komma post till er snart:)
tjohej tjohå

/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar