tisdag 11 januari 2011

tröttis

God morgon på er!

Igår tog jag en sväng till IKEA och handlade nya kuddar...tack Cooley för inspirationen ha ha. Efter det så hamnade jag hemma hos Leifi och hans hund Bruno!
Såå mysigt att gosa med hunden...dock blev det typ som "lilla familjen" då vi lagade middag ihop och därefter så var vi ute en sväng med hunden. Låg i soffan och skedade till en film med hunden vid våra fötter.

Märker hur jag saknar det! tvåsamheten! Har varit "singel" i hmm 3 år tror jag.

Sen gick vi och la oss i sängen som är liten när vi bara är två! Med en stor hund också!ha ha ha det blev ju ingen sömn direkt!Hunden fick tuppjuck ibland och ställde sig på sina fyra tassar och hoppade runt på oss och försökte hitta en ny plats i sängen.Men såå mysigt!

Gick upp imorse och tog en lång dusch läste bloggen på datorn ,lagade lite mat till lunch, tog en prommis med vovsingen och sen väckte leifi innan jag gick till jobbet.
aptrött sitter jag på jobbet.

Cooley!Stolt över dig gumman:) Se hur allt börjar bli bra nu! Duktig!
Roligt att ha så driftiga vänner...så kan man skryta lite om dem på jobbet.

Vem vill gå på bio ikväll? inte alltför sent...

Nu börjar 2011!tipp tapp!

Puss
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar