fredag 28 januari 2011

träning

Första träningen idag....
Jag höll på att kräkas på Bodypumpen efter 35 min.
Benen skakade och jag orkade inte ett tag till! Så jag fick verkligen känna på att jag är ur form! Jag gick ut och vilade från klassen. Men helvete heller!
Klart jag ska klara det! Spinning på söndag 11:30! Någon som är på? Pördey, Drugey??!

Sitter på jobbet och pillar med småsaker, orkar inte riktigt engagera mig idag.
Ikväll blir det juggemiddag hos kais! Försöka komma hem tid och sova för imorgon blir en lång men trevlig dag som jag inte vill missa.

Ringde SATS idag för att fråga om de hade måttband...eeeh han typ hånade mig i telefon! "vadå måttband?"-"ja , ett måttband som jag kan mäta mina kroppsmått med, tänkte lite före och efter grej"-"jaha, nää"-"fråga en PT" "Ja, de har måttband""-får man låna"-"då får du boka tid hos en pt om du vill låna"

Jävla idiot! vad är det för service!? Ska jag behöva förklara att jag haft träningsnarkomani tidigare och inte vill väga eller måtta mig hemma?!
Vad hände med service?betalar jag 500kr i månaden för att de inte ska kunna låna ett litet måttband i 10 min?
Kanske överreagera...men blir uppriktigt irriterad!

Alla friska i läderbyxan?

Sexey är fortfarande celibat och är inne på v 1 utan sex! ;)
det kommer inte gå bra det här känner jag.
Måste helt enkelt ut och leta nya potentiella killar!

kram på er!
//Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar