torsdag 20 januari 2011

det händer ju inget här på bloggen?!

Hallååå?? hohooo finns det någon här?

Igår had ejag middag med Nördey med pojkvän,pördey och Cooley.
Fan va nice det var med en god bolognese och champagne!
Såklart vi skulle fira 2 nya jobb och en utbildning! :)Lite kladdkaka och haagendas glass på dt så var kvällen kirrad!

Mys och kul! Snack om gynekologbesök och jobb. mischmasch:)
Grannen som kom och babblade lite, love her! Hon är så go och glad! Vill inte flytta från mina underbara grannar! Som ett kollektiv driver vi runt hos varandra och lånar det ena och det andra.
Jag minns från min uppväxt på krukmakargatan att det var precis just så... allas dörrar stod öppna och alla hade barn som var jämngamla så vi lekte och had oss!
Att bo i ett hus där ingen pratar med ingen är tråkigt...
På sommrarna brukar vi sitta på gräsplätten med grillen och dricka vin, springa ned till badet och ta oss ett dopp innan filmtimen!

Btw!! Jag är så sjukt leds på att vara i mörkret nu.. jag bara MÅSTE till solen! Så den som vill åka med på sista minuten i februari mars!Säg till så åker vi:)
Längtar så till sommaren!

Sitter på jobbet och knegar som en riktig böna!
ska på middga och syrran med papp ikväll. mys

tjing tjong, gotta leave you

ciao bellas
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar