söndag 30 januari 2011

Lagom för losers.

Det är helt otroligt att Sexey lyckas döda sin kropp med träning när jag själv har så svårt att anstränga mig det minsta. Får mig att börja dra paralleller med Solsidan-Freddes grillmani, den där längtan efter att få göra något riktigt ordentligt för en gång skull... att skjuta ner sin chef (gud förbjude), sätta upp wanted-bilder på sin otrogna kille i hela kvarteret eller bara söva den sötaste tjejen i klassen och tatuera in en fransk mustasch på hennes överläpp, låter det lockande?

Jag tycker att det visar på karaktär att träna så hårt att man inte kan gå dagen efter. Det visar kanske också på ett visst mått av hjärnsläpp, men ingen kan anklaga Sexey för att vara en mes. Hon kör all in. Jag önskar att jag hade den där extra växeln, inte för att mina ben skulle må bra av det utan snarare min själ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar