måndag 10 januari 2011

Stolt o lättad tjej!

Så, mina vänner. Flytten avklarad (tack sexey!), födelsedag: check, trevlig första vinkväll med vänner: done (och tack för att ni kom, mer sånt!), intervju för Marknadsakademien och presentation och sista inlämning av uppsatsen jag hållit på med i månader: fett jävla CHECK!!!

Nu blir det några dagar med ledigt, eller iaf halvledigt, har såklart några jobbpass inbokade också. Tid att rensa i garderoben, tvätta, upp på vinden och storhandla. Och framförallt, DEGA PÅ SOFFAN! Det har varit mycket på sistone!

Apropå ut o dansa, det var sjukt länge sen jag var det! Vore kul att gå på typ Berns (eller något annat bra dansställe, är inte direkt insatt längre = tantvarning!) och bara dansa en hel natt!

Köpte mjöl idag, dock glömde jag jäst. Men imorgon ska jag kanske ge mog på att testa att baka bröd i min mini-ugn i microvågsugnsstorlek!

Nä hörrni, nu blir det middag och TV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar