måndag 10 januari 2011

lugn i själen

Hej på er ladys!

Imorse vaknade jag och insåg att jag inte sovit en god natt på 3 månader...
Imorse vaknade jag och var inte ett dugg stel i kroppen...utvilad och framförallt lugn i kroppen! Med ett leende på läpparna lämnade jag lägenheten för att gå till jobbet i solen.

Ett tecken på att det blir ett gott nytt år:)?

Cooley hade en väldigt trevlig tillställning i sin nya mysiga lya i lördags!
Jäklar, Drugeys koskenkorvadryck satte in en riktig snurr i mitt huvud!
Full kastrull åkte vi hem med buss och halkade runt på stans isbanor!Skrattandes och hållandes i varandras armar.
Det är härliga stunder tycker jag!

Vi snackade om att åka iväg på kryssning snart...Det vore så sjukt roligt:)
Middag den 19e januari kl 18! Då kan vi snacka ihop oss om datum.

Ikväll ska jag ut till IKEA och handla småsaker sedan ska jag iväg på fotokurs hos Leifi! Får se om det blir en sömnlös natt där eller att jag åker hem och sover med mina gosedjur ha ha.

Min nya älsklingsskiva! Loud med Rihanna! lyssna!
Tjejer! vi som har SATS kort borde ju träna ihop! Ring mig om när ni vill så kör vi!För nu ska Sexey komma i form! 10 kg +...dags att göra någonting åt saken tänkte jag.
Inget jävla nyårslöfte här! Bara må bra löfte till mig själv.

Älskar mina lädertjejer!

puss
//Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar