torsdag 27 januari 2011

kräksjukan ett jäkla helvete

Jag håller med drugey helt!
Åt helvete med kräksjukan!Den ska inte få ta mig!

Alla i min grupp på jobbet ligger hemma ch kräks idag...eftersom vi sitter bredvid varandra så kan jag inte göra mer än att hålla tummarna för att ja inte blivigt smittad!

Ballen har fått sitt barn. Ballen ringer och smsar hela tiden trots att han inte får några svar från mig. Är det inte sjukt att han ligegr på BBs hotell med sin tjej och sitt barn och ringer sin älskarinna?!

På lördag har jag och och Cooley bestämt att vi ska ses. Vi kanske ska sjunga på Pördeys mammas 60 års kalas!tjohoo vad roligt det vore!
Annars så tycker jag att ni andra hänkar på och hittar på nåt om vi inte ska sjunga!

Sexey...får inte på sina byxor längre! Det är dags att dra in på allt sött och slibbigt och börja träna. Hjälp vad det är jobbigt att se sig själv förfalla! Jag kommer alltid vara en jojjo! Pendlar mellan 68-78 hela tiden..nu är jag på 78 sträcket och ska ned til 68 är det tänkt!
Lever ju i celibat numera! så jag ska försöka lägga all tid på mig själv och roliga saker med er!jihaa vad roligt det ska bli! Vad händer med kryssningen?ska vi dra eller?

kram
sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar