måndag 31 januari 2011

nyckeln till, vadå?

Nu har jag kommit upp och kan röra på mig.
Låg hela lördagen och mådde piss efter träningen.Kunde inte gå!
Ville så gärna till mack och drugey...men så kom illamåendet. Säkert av utmattning!

Leifi ringde ju och i fredags och sa att han och brunan saknar mig. Och så slängde han ur sig att han skulle göra en extranyckel till mig... min reaktion blev "det behöver du verkligen inte göra!!"
Hans förklarning på nyckeln var att jag skulle kunna komma hem till honom och hunden efter jobbet om han int ekommit hem ännu och massor av svammel. Hmm vad symboliserar nyckeln? ger man en nyckel till sin KK? Eller vad är det frågan om?
Jag försöker att inte överanalysera den här gesten. Men det är svårt!
Jag skär bort alla krimmelkrångeltankar och tänker att det är nyckeln för att ta hand om hans hund och ingenting annat. Men så vet jag att vi tycker om varandra väldigt mycket.

Jag mailade en kollega på radion som jag tycker är snygg och trevlig.33år, charmig, gotlänning!
Det kan bli en pinsam historia om han inte vill det! Men jag chansar stort:)
maialde i princip
"Hej!
Hoppas kickoffen var rolig i fredags! Storchansar här, vill du ta en fika någon dag?/Louise"

Vad tror ni om den?! aaah jag är lite knäpp men men, vad gör man inte för en trevlig kar;)? Han har ju visat intresse! jag meddelar hur dte gått!


Jag är så otroligt glad att jag har er i mitt liv:)
drugey,du var så gullig som brydde dig så i lördags! Vi får ta en myskväll en annan dag! Eller så tränar vi på onsdag!:)

kram
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar