söndag 3 april 2011

Cooleys härliga lördagshäng!

Vad trevligt det var igår hemma hos dig Cooley! Trevligare kan det nästan inte bli. Jo, det skulle ha varit om Nördey och Pördey också kunnat vara med - men det var hemskt trevligt med oss tre läderbyxor som kunde! Att ses så där lite spontant är en av mina favoritgrejer faktiskt. Man behöver inte sätta på sig finkläderna eller spruta parfym omkring sig utan kan bara glida runt som man är, degig och dan. Me like! Degighet är underskattat.

Nästa helg blir det dancingtime och det är på tiden. För att vara under 25 är det skamligt länge sedan jag flaxade runt på ett dansgolv. När vi gör sådant tillsammans blir det dessutom alltid väldigt kul, tänk bara på alla knasigheter som har hänt när vi har ramlat runt tillsammans:
1. Sexey rider på ett mässingslejon i Shanghai
2. Nördey blir nästan våldförd på av den dansglada killen på Marie Laveau:3. Vi läderbyxor besöker en pissoar som publik

Nu insåg jag att vi säkert skulle kunna komma på hur många sjuka saker som helst! Kan inte ni också försöka? Hursomhelst blev jag härligt peppad inför nästa helg nu. Den där degigheten kan jag faktiskt kosta på mig att lämna hemma en enda kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar