måndag 11 april 2011

Whazzup!?

Jag tänkte att jag skulle försöka skriva en rubrik med lite streetcred. Jag hade också tänkt skriva om min och Marcus helg på Skeppsholmens hotell. I mitt huvud hade jag planerat att det här också skulle vara en dag då det gick bra i skolan, jag var pigg och glad och inte hade några fysiska besvär.

Saker blir inte alltid som man tänker sig.

Jag har ingen streetcred någonstans i min svenkslärarkropp. Marcus har inte lagt över bilderna från vår weekend än och jag känner inte att jag orkar berätta allt i ord. Imorse väcktes jag av migrän, åkte till skolan och fick tillbaka en rätt så hårt sågad text av min lärare och min kropp skriker åt mig att sova, och göra det länge.

Sådant är mitt liv. Hur blev er helg och utgången i lördags? I miss you göls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar