måndag 18 april 2011

påskvecka

Jag ska bli moster!!!
det fick jag reda på förra torsdagen! Såå himla roligt!Har redan drömt om hur jag passar lilla småttingen och hurvi ska fira jul ihop hela familjen:) Jag vill också ha en!:)

Annars hade jag en lugn helg...dock med lite drama som vanligt!
Leifi... var hos honom i fredags..läste igenom mobilen och hittade inte mina sms eller nåt.Så jag ringde tillden(han satt i köket med en drugey)och nähe!?men vips stod det inte louise ringer...näärå.Det står Tony!! vad fan är det här?är jag nr 2 igen som ska hållas hemlig för en annan tjej?!
Det kan du feglömma leifi! FETGLÖMMA! så det står på att konfrontera listan!

Igår kom en gammal kollega förbi mig som behövde prata ochvar lite full...Han är en bögig jugge som är gift med en manlig tjej(asiat)det går tydligen inte så bra för dem... men jag fick mig en käreksförklaring av honom.Att han skulle göraallt för att få vara tillsammans med en så fin tjej som mig...bla bla bla.
Tråkigt detta... han är en killkompis och ingen attration finns mellan oss(enligt mig då) och nu blev ju den relationen komplicerad efter det han sa igår.:(
Fuck a duck!

Ikväll ska jag nördey och cooley ätamiddag och gå på O-baren och lyssna på musik!Har smsat drugey och pördey om detta men inte fått svar!Vore kul om ni kom!

Annars sås ka jag på 1h massage idag efter jobbet också.sååå skönt ska det bli:)
det är jag värd!

På torsdag ska jag till göttland med syrran och hennes dude! ska bli mysigt!
Ni får hänga med dit i sommat vettja?! jag fixar bilen och så köper ni en båtbiljett så drar vi! Vore inte det mys?!ååå det vore sååå mys!
Tycker vi diskuterar om det och spikar en helg!

kram på er goingar
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar