onsdag 27 april 2011

pilates


Öppen balkongdörr...fågelkvitter och en sol som skimrade rosa.

Där stod jag i yogakläder på min ljusblå yogamatta och körde ett pilatespass.
Otroligt skönt och avslappnande,dock väldigt svettigt.

Jag trivs så himla bra i min lilla lägenhet.Den börjar ta form och det är mitt hem,bara mitt:) Min trygga plats. Den plats, mellan 4a väggar där jag kan vara precis som jag vill utan att någon dömer mig.
Jag mår bra i själen just nu:)

Igår var jag och hämtade nya stolar till mitt bord...så att vi kan sitta runt matbordet på sin plats till valborg.Ska plantera vallmo på balkongen ikväll hade jag tänkt:) min favotiblomma!

Nä, hörrni nu har jag tränat spinning och core här mitt i texten... härligt!
Ni sats folk, ska vi nte träna ihop någon gång?!

Ikväll ska jag in i studion med sportfånarna och se championsleague barca mot milan!!
weey!

Tjing tjong ping pong!
/Sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar