tisdag 19 april 2011

måndagen blev en grym start på veckan!

Vilket härligt gäng vi var igår:)
Och vad trevligt dt var på både Rival och O baren!
Tack underbaraste!

Idag sitter jag på jobbet och får undan lite jobb... ska ta mig en titt in på sats och köra lite crosstraining. Idag är sista gången jag går på utmaningen! Då har jag tränat minst 2 gngr /v i 12 hela veckor! Då ska jag få en present!Det är ju jättekul!

Men nu är det dags att ändra om kosten lite så att det rinner av en lite... det här fungerar fan inte, att få ont i knäna av att springa bara för att jag väger för mycket. Det är tragiskt! så, framöver så får jag väl peta i mig morrotssticks på våra utekvällar! Nä,men tänka lite på maten mellan varven iaf.

På torsdag drar jag till gotland som sagt! Ska bli supermysigt och det lär bli en del långpromenader och så ska vi in till Visby och äta middag! Myyys!

Vi saknade pördey igår... sliter och står i!Duktiga flickan!
Det är vi alla iof:)men tror att pördey har det lite väl slitigt just nu!

Blir så glad att ni är mina vänner! Det värmer i hela hjärtat och ett stort leende sprider sig i mitt ansikte när jag tänker på er med era härliga personligheter!
Igår var våran första vårutgång!Och många fler blir det....

Har ni förslag på datum när ni vill med till Gotland? kanske bara över en helg?!långhelg?

Vore så trevligt!
Nerdey sticker ju till Lanzarote till samma ställe jag var på nu på torsdag!
Lyx! härligt!

Drugey skulle till jämtland om jag inte hörde fel.

cooley skulle till Täby

undrar vad pördey gör??

Pollen pollen påväg förresten!jäklar vad det rinne roch kliar i ögonen! nyser gör jag också!

Leifi trodde jag var gravid!!! hihihi jag skrev ju till honom att vi behövde prata.Ni skulle ju hört hans panik i rösten! iaf vidare i den diskussionen så sa jag" det finns 0,2% chans att bli gravid även med p-piller" han sa"det finns 0,2% risk att bli gravid med p-piller) ha ha ha tänkte inte på mitt ordval..men det gjorde uppenbarligen han. killen är lite tragisk...

massagen igår var helt underbar! ansiktsmassage borde alla få oftare!man slappnar av så otroligt mycket och jag längtar till nästa gång!

snackar blajja nu.
vi hörs
puss
sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar