onsdag 13 april 2011

tjo och tjim!

Idag är en bättre dag.
med träningsvärk och trötthet men ett okej humör iaf!

Gick med på en datingsida på nätet igår!Shit,det finns ju en del intressanta saker där faktiskt! Ska ge det en chans och kanske dra ut på date någon gång framöver.
Vore det inte kul om man hittade sin andra hälft där ute?!:)

Jag har en vit månad nu ,så ni vet.... det blir inte en droppe!För jag konsumerade såå mycket av den goda drycken förra veckan,varje dag! min kropp är alldeles fluffig och uppblåst och behöver komma i form lite nu.
Anmälde mig till vårruset igår och så närmar sig vättern runt på cykel! jävulars vad det blir jobbigt!15 mil på cykel! någon som vill byta?E eller hänga på som support?

Jag har inga planer i helgen!någon som vill gå på bio? det vore ju mys om vi gjorde tillsammans! bio och en billigare middag ute!Vad säger ni?

Jag undrar om pördey och nerder läser bloggen??
Jag undrara hur allamår!? för själv så kreverar jag i det här vädret...jag vill inte stig aupp på mornarna.Vill sova tills det blir sommar eller riktig vår!

Men så blev det inte, idag drog jag mig upp med träningsvärken som sagt.Nerdey hade också ap-ont tydligen! Gick till jobbet utan motivation och sitter här och gör det som måste göras.Det andra kan vänta... sen ska jag hem och lägg amig i soffan och ta det chill! borde sitta med CV:t! kan någon komma och tvinga mig?!det vore högst nödvändigt.
eller ring mig och pusha mig.Jag fixar inte de här ensam!
i dont.

Vi hörs
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar