tisdag 26 april 2011

vaken,sittandes i ett fönster på södermalm med en cigg i hand.

Låg sömnlös och bara kramades för att sexey inte kännde sig sexig... bara avslutade det sköna och mös. Ibland känner jag mig som en val som knappt kan röra mig. Då vill jag bara klä på mig en onepiece och gråta.

Men det vändes till en skedmysig natt...låg sömnlös...länge...
satte mig i fönstret naken med ett glas vitt vin och en cigg och tittade på stjärnorna. Drömskt med stirrig blick satt jag där och kände vårbrisen mot min hud.
Så kom han och höll om mig sådär som man vill bli omhållen.
Ömt...men inga kyssar(gud förbjude!)
Ligga och känna någons doft...i håret..ligga tätt tätt intill. Ja, det fick jag inatt.

Jag var så rolfylld. jag saknar söder..och alla stadsljud på natten...bilar,övergångsställen och sopbilar.Det är där jag här hemma.


en dag:) och den börjar nu... så ska jag kämpa mig dit

Jag ska berätta en hemlis för er nu... jag tänker söka ett jobb i Marocko... vi får se hur det går!
Men jag är sugen, det kan jag säga!

Och psst! På lördag smäller det:)
Ta med er sprit i massor! så firar vi in våren med ett glas vitt och en cigg i handen:)

puss
/sexey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar